هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان همدان تحت پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان در منطقه باغشهر همدان در دامنه کوه الوند نه تنها از مدرنترین و مجلل ترین هتلهای کشور به شمار میرود بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل غرب کشور نیز میباشد. هتل با مجموع 45 باب اتاق و سوئیت کلاسیک و مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی ، سالن های بزرگ همایش و اجتماعات شغلی و خانوادگی با ظرفیتهای متفاوت ، رستورانهای لوکس فصلی و دائمی به همراه منوهای غذایی بین المللی و بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب تنها بخشی از وجه تمایز آن با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در استان همدان است که خاطره ماندگاری را برای همه میهمانان محترم این هتل رقم میزند.

 

همجواری با بوستان ارم و زیباترین بلوار ( بلوار ارم ) که پیاده روی و دوچرخه سواری و اسب سواری در آن از جمله مواردگردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به شمار می آید،  فاصله کمتر از یک دقیقه با بزرگترین شهربازی استان ، نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس ، 5 دقیه تا تپه های دیدنی عباس آباد وآبشار و کتیبه های گنجنامه ، دسترسی آسان به مراکز متعدد تاریخی ، دیدنی ، درمانی و آموزش عالی همدان ، فاصله ده دقیقه ای با مرتفع ترین و طولانی ترین تله کابین استان و پیست اسکی تاریک دره از دیگر امتیازات ویژه هتل پارسیان آزادی است و میهمانان، هتل مجلل میتوانند ضمن اقامتی دلنشین بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به همدان پایتخت ایران زمین دست پیدا کنند.

 

 

موقعیت و درجه:

هتل پارسیان همدان تحت پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان می باشد و در منطقه باغشهر در دامنه کوه الوند واقع شده است .هتل پارسیان همدان یکی از مدرنترین و مجلل ترین هتلهای شهر همدان و کشور به شمار می رود و به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل غرب کشور نیز می باشد.

تاسیس:

پروانه ساخت هتل پارسیان در سال 1366 صادر و در سال 1369 با اخذ مجوز 5 طبقه در مساحتی معادل 6000 متر مربع احداث و در سال 1372 افتتاح گردید.

امکانات کلی:

در حال حاضر این هتل با داشتن مجموع 36 باب اتاق دو تخته و 9 سوئیت سه تخته کلاسیک و مجلل با تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی ,سالنهای همایش و ضیافتها و رستورانهای فصلی و دائمی پذیرای میهمانان گرامی می باشد.

تمایز با دیگر هتل ها:

همجواری با بوستان ارم ,شهربازی رنگین کمان ,وزیباترین بلوار شهر و اینکه از نظر مسافت به مراکز خرید و تفریحی , مرکز شهر, تله کابین گنجنامه , وجاذبه های تاریخی استان نسبت به دیگر هتل ها نزدیکتراست .که میهمانان عزیز هتل می توانند ضمن اقامتی دلنشین و بدون دغدغه با اهداف از سفر به همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین دست پیدا کنند.

 

ارزشها:

*پایبندی به اصول اعتقادی و ارزشهای اسلامی

*تعهد علمی و عملی به اصول مشتری مداری و استانداردهای کیفیت خدمات با جلب رضایت مشتری

*رعایت قوانین و مقررات حاکم

*اعتقادبه تربیت افراد و کارکنان

*تاکیدبرنوآوری ,خلاقیت وکار تیمی

*احترام به کارکنان وتوجه به نیاز آنها

*تاکید برشفافیت ارائه خدمات به مشتریان در اذهان عمومی

 

اهداف کلی:

*ارتقاء مداوم و مستمر کیفیت خدمات به منظور نیل به حداکثر رضایتمندی میهمانان هتل

*مدیریت کارواثربخشی منابع انسانی

*تلاش برای افزایش سود بیشتر

*اثبات و ترویج شعارهتل که همانا بهتر ینها متعلق به مشتری است در عرصه میهمان نوازی از طریق عرضه خدمات مطلوب

*احرازسودمعقول و منطقی

*تدوین استانداردهای هتلی ویژه برند هتلهای پارسیان سازگار با استانداردهای ملی و بومی

*ایجاد مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در انجام طرحهای توسعه هتل

 

استراتژیها:

*توسعه بازار در عرصه خدمات

*بکارگیری سیستمهای فناوری اطلاعات درراستای بهبود ارائه خدمات

*اصلاح ساختاروفرآیندها

*ارتقاء مدیریت منابع انسانی و مفهوم افزایش سطح دانش,مهارت و توان نیروی انسانی

*کاهش هزینه ها و مدیریت هزینه

keyboard_arrow_up